Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dla klientów liczą się dwie marki mrożonej herbaty



dlahandlu.pl - 4 maja 2010 07:12


Herbata mrożona gości na sklepowych półkach od niedawna, ale zdążyła zdobyć rzeszę wiernych fanów. Choć na rynku pojawia się coraz więcej marek, klienci wybierają ice tea dwóch producentów.

- Nestea i Lipton Ice Tea są najczęściej wybierane przez kupujących. Mam w ofercie jeszcze dwie herbaty mrożone, jednak ich sprzedaż jest znikoma. Klienci najczęściej sięgają po półlitrowe butelki. Rzadziej po półtoralitrowe. Najpopularniejsze są smaki cytrynowe. Jednak kiedy producent wprowadza nowy wariant klienci kupują go „na próbę" - twierdzi współwłaściciel sklepu z Grodziska Mazowieckiego.

Herbaty mają wydzielone stałe miejsce wśród napojów bezalkoholowych. Są ustawiane obok innych napojów niegazowanych, soków i wody.
- Napoje te sprzedają się przez cały rok, ale najlepiej w okresie wiosenno-letnim. Klienci poszukują napojów schłodzonych, chociaż te nie z lodówki też dobrze schodzą - twierdzi sprzedawca.
Na półkach herbaty są ustawione wg marek oraz pojemności. W obrębie marki butelki są pogrupowane na smaki. Największe butelki stoją na niższych półkach.
- Staram się żeby herbaty mrożone były dostępne w pełnej gamie smakowej oraz we wszystkich pojemnościach. To ważne napoje w moim sklepie, a klienci chętnie po nie sięgają - informuje handlowiec.