Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Detaliści mogą zrobić tańsze zakupy w Selgrosie z okazji urodzin



dlahandlu.pl - 20 maja 2010 10:00


Przez niemal cały czerwiec w sieci Selgros będą trwały promocje, konkursy oraz loterie. Cała akcja odbędzie się pod hasłem „13 lat minęło jak jeden dzień". - Od 1 do 14 czerwca przygotowaliśmy specjalną, jubileuszową ofertę promocyjną - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. Promocją będą objęte najlepsze, topowe marki, przynoszące zwykle największe zyski właścicielom sklepów detalicznych - dodaje.

Klienci, którzy w okresie od 1 do 28 czerwca dokonają zakupów na kwotę powyżej 250 złotych będą mieli szanse wygrać samochód Opel Insignia oraz inne nagrody rzeczowe i bony towarowe o łącznej wartości przekraczającej 300 tysięcy złotych. Dodatkowo w tym samym czasie odbędzie się konkurs na najwyższy obrót skumulowany. Do wygrania będzie ponad siedemdziesiąt dwuosobowych wycieczek do luksusowego hotelu w Egipcie.

Pierwszą w Polsce halę Cash & Carry Selgros otworzył w Polsce w lipcu 1997 roku. Polska była pierwszym zagranicznym rynkiem inwestycyjnym firmy OHG Fegro/Selgros. Dobre wyniki sprzedaży w naszym kraju zadecydowały o dalszej ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej, w Rumunii i Rosji.
Selgros posiada w Polsce obecnie 12 hurtowni, a w tym roku otworzy kolejne obiekty. Obecnie w kraju Selgros zatrudnia ponad 4.000 pracowników.