Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Żabka zachęca partnerów franczyzowych niskim wkładem własnym



dlahandlu.pl - 27 września 2017 11:55


Żabka Polska prowadzi działa marketingowe skierowane do franczyzobiorców. Sieć sklepów convenience przekonuje, że warto się do niej przyłączyć, m.in. ze względu na niskie koszty wkładu własnego, który wynoszą około 5 tys. zł.

Żabka Polska wskazuje również na inne korzyści, wynikające z przystąpienia do sieci, w tym: otrzymanie w pełni wyposażonego i zatowarowanego sklepu oraz 6,5 tys. zł gwarantowanego przychodu.

W kampanii udział biorą franczyzobiorcy Żabki.

Rok 2016 Żabka Polska zakończyła z ponad 4500 sklepami marki Żabka i Freshmarket oraz z wartością sprzedaży rocznej w sieci na poziomie 6,4 mld zł. Na koniec lipca 2017 r. pod tymi markami było skupionych ponad 4740 placówek w całej Polsce.