Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Kaufland: W tym roku zarobki 95 proc. pracowników wzrosły średnio o 11 proc.



dlahandlu.pl - 18 grudnia 2017 14:46


Rok 2017 był dla sieci Kaufland przede wszystkim czasem dalszego rozwoju i procesu unowocześniania marketów. Kaufland otworzył kolejne sklepy w Białymstoku, Opocznie i Sosnowcu, a w przyszłym roku planuje otwarcie kolejnych marketów. Równolegle firma intensywnie modernizuje dotychczasowe sklepy odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania - poinformowało naszą redakcję biuro prasowe Kauflandu.

 - Markety są wyposażane w nowe, przestronne lady z produktami mięsnymi, wędlinami, serami i rybami, nowoczesne regały i stoiska piekarnicze czy energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki. Sklepy wyróżniają się intuicyjną topografią spójną z oznaczeniami, które klienci mogą znaleźć w gazetkach reklamowych sieci Kaufland. W nowo otwieranych i w wybranych sklepach po modernizacji uruchamiana jest strefa kawiarniano-gastronomiczna, w której można skorzystać z oferowanych przekąsek i napojów. Firma zadbała ponadto o nową elewację marketów oraz uporządkowanie stref parkingowych wokół sklepów na bardziej funkcjonalne i przyjazne dla klientów - informuje sieć Kaufland.

Kolejnym ukłonem w stronę klientów jest darmowe WiFi we wszystkich marketach sieci. Firma wprowadza do kolejnych sklepów kasy samoobsługowe, aby zakupy były dla klientów szybsze i łatwiejsze. Kaufland udoskonalił także gazetkę reklamową, która co tydzień trafia do 6 milionów gospodarstw domowych w Polsce.

W 2017 roku Kaufland wprowadził znaczące podwyżki dla niemal wszystkich pracowników
i zagwarantował im cykliczny wzrost wynagrodzeń. Od 1 marca zarobki 95 proc. pracowników wzrosły średnio o 11 proc. Firma przeznaczyła na podwyżki 55 mln zł. 

Coraz większą rolę w strategii firmy pełni polityka społecznej odpowiedzialności biznesu.
W 2017 Kaufland w dalszym ciągu rozwijał współpracę strategiczną ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Kaufland realizuje swoją misję odpowiedzialnej firmy również na innych polach. W ramach minimalizowania zjawiska marnowania żywności firma nawiązała współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności, w ramach której 26 wybranych sklepów przekazuje żywność dla osób najbardziej potrzebujących. W przyszłym roku planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne sklepy.