Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

W grudniu Stokrotka otworzyła 25 sklepów



dlahandlu.pl - 3 stycznia 2018 14:49


Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w grudniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 251 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2016 roku o ok. 11,9 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 682 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,4 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 518 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,4 proc. - podała Emperia Holding.

W grudniu 2017 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,2% w porównaniu do grudnia 2016 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wzrósł o około 5,5% oraz za okres styczeń-grudniu 2017 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2017 roku wzrosła o około 6,5% w porównaniu do grudnia 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wyniósł o 7,2% oraz za okres styczeń-grudzień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,4% - czytamy w komunikacie.

Emperia podaje, że w grudniu 2017 roku otworzono 25 sklepów: 6 supermarketów Stokrotka, 6 marketów Stokrotka i 13 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 8,0 tys. mkw: 2,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 1,6 tys. mkw w marketach Stokrotka, 3,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 437. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 191,0 tys. mkw.