Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

PRCH wybiera agencję ITBC do obsługi public relations



dlahandlu.pl - 1 lutego 2018 11:05


Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia.

ITBC Communication odpowiada za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego Polskiej Rady Centrów Handlowych. Umowa obowiązuje od stycznia br. i została zawarta na czas nieokreślony.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 240 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC) i działa na terenie Polski od 2003 roku. Misją PRCH jest wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów handlowych.