Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Tesco promuje kulturę trzeźwości



dlahandlu.pl - 6 lutego 2018 10:38


W styczniu Tesco zachęcało swoich klientów do konsumpcji alkoholi niskoprocentowych w ramach akcji "Dry January". Sieć zanotowała rekordową sprzedaż niskoprocentowych piw, win oraz innych napojów o obniżonej zawartości alkoholu.

Ogółem w ciągu ostatnich czterech tygodni popyt na piwo, wino i inne trunki niskoprocentowe wzrósł o ponad 100 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Wynika to z wprowadzenia przez sieć w okresie świątecznym nowego asortymentu niskoprocentowych win o niskiej zawartości alkoholu, praktycznie nieodróżnialnych w smaku od ich alkoholowych odpowiedników.

W styczniu popyt na piwa niskoprocentowe i bezalkoholowe w Tesco wzrósł o ponad 70 proc. rok do roku.

Popyt na wino o niskiej zawartości alkoholu wzrósł o prawie 250 proc. w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Dobrze sprzedają się wina marki własnej sieci - Low Alcohol Sparkling Sauvignon Blanc oraz Cabernet Tempranillo.

Zeszłego lata Tesco wprowadziło na rynek pierwszy bezalkoholowy "gin" - Seedlip Garden, który cieszy się dużą popularnością wśród klientów.