Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Coca-Cola: Mamy potencjał do rozwoju portfolio



portalspozywczy.pl - 21 lutego 2018 10:56


Początek 2018 roku jest bardzo intensywny dla firmy Coca–Cola. Koncern wprowadził na polski rynek nowy napój herbaciany Fuzetea, a Coca–Colę Cherry zastąpił jej „lżejszym” odpowiednikiem Coca–Cola Cherry Zero. Przedstawiciele spółki potwierdzają, że firma ma potencjał do rozwoju portfolio i przygląda się potrzebom polskich konsumentów.

– Dziennie wypijamy ok. 2 litrów różnych napojów. Jest to mniej więcej osiem szklanek. Patrząc na naszą ofertę, obecnie dostarczamy jedną z nich, a chcielibyśmy więcej. Mamy potencjał do rozwoju, ponieważ konsumenci na co dzień piją różne napoje, m.in. herbatę, wodę, izotoniki, tonik, colę. Przed nami szerokie pole do rozwoju. Naszym planem jest wpasowanie się jak najlepiej z naszą ofertą w preferencje konsumenckie pod kątem trendów żywieniowych, zainteresowań, potrzeb i pory dnia – wyjaśnia Gabriela Bar, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca–Cola Poland Services.

Koncert tworząc swoją ofertę, uważnie analizuje potrzeby i trendy konsumenckie.

– Konkretny napój chcemy dopasować do oczekiwań danej grupy konsumentów, dlatego też obniżamy kaloryczność części naszych produktów. Obecnie prawie 30 proc. naszego portfolio stanowią napoje niskokaloryczne i bez cukru. Konsumenci oczekują naturalnych produktów, z niską zawartością cukru, napojów, które wnoszą dodatkową wartość odżywczą. Słuchamy ich i chcemy odpowiadać na ich potrzeby. W naszym portfelu mamy takie produkty jak woda i izotoniki. Nie chcemy ograniczać się wyłącznie do napojów gazowanych, np. w Stach Zjednoczonych w naszej ofercie mamy mleko czy napoje na bazie roślin. Mamy potencjał i przyglądamy się potrzebom polskich konsumentów – tłumaczy Gabriela Bar.

Więcej na portalspozywczy.pl