Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Jerzy Dudek na limitowanej edycji puszki Heinekena



pr - 1 marca 2018 12:55


Po raz pierwszy w historii Heinekena, marka wprowadziła na rynek limitowaną edycję puszek, poświęconą wyłącznie jednej postaci. Jej bohaterem jest Jerzy Dudek - legenda Ligi Mistrzów i jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy.

Jerzego Dudka od lutego możemy oglądać w spocie reklamowym Heinekena, przenoszącym futbol do świata wielkiego kina. Wraz z początkiem marca legendarne emocje Ligi Mistrzów podkreśli także limitowana edycja puszek z wizerunkiem polskiego bramkarza. Te unikalne opakowania będą dostępne wyłącznie na terenie Polski, a bohater słynnego finału najważniejszych klubowych rozgrywek pojawi się też na materiałach w punktach sprzedaży.

Elementem kampanii Heinekena pod hasłem "Poczuj legendarne emocje" będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, PlayStation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z podpisem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.

Za projekt puszki z Jerzym Dudkiem, materiały POS oraz key visual loterii konsumenckiej odpowiada Global Shopper Marketing. Spot reklamowy przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots.