Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl z mniejszymi wydatkami na reklamę, Carrefour w Top 10



dlahandlu.pl - 6 marca 2018 10:52


W okresie od 19 do 25 lutego Lidl wydał na reklamę 6 017 228 zł, plasując się na 4. miejscu zestawienia największych reklamodawców - wynika z danych firmy Nielsen.

W ostatnim czasie Lidl plasował się na czele zestawienia, z tygodniowymi wydatkami w wysokości około 8 mln zł. 

W omawianym okresie w Top 10 Nielsena znalazła się również sieć Carrefour, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 4 331 961 zł, co dało jej 7. miejsce w rankingu.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W marcu Lidl rozpoczął wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.