Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Profil Lidla na Facebooku najpopularniejszy w kategorii supermarketów



press.pl - 3 kwietnia 2018 09:56


Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii supermarketów. Natomiast profil marki Biedronka zanotował w lutym br. największy, 6-proc. wzrost w porównaniu ze styczniem br. – informuje serwis press.pl.

Na koniec lutego br. profil Lidl Polska miał 1,083 mln obserwujących na Facebooku (wzrost o 1 proc.). Na drugim miejscu był profil Tesco Polska – 651,52 tys. (wzrost o 0,4 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 568,25 tys. (wzrost o 2 proc.). Kolejne miejsca zajęły profile: Carrefour Polska – 534,81 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389,20 tys. (bez zmian), Biedronka – 243,04 proc. (wzrost o 6 proc.).