Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Juicy Fruit z Kabaretem Zachodnim w nowej kampanii w social mediach



pr - 3 kwietnia 2018 10:28


Juicy Fruit z przymrużeniem oka rozpoczyna sezon wiosenny nową kampanią konsumencką. Do współpracy marka zaprosiła znany i lubiany Kabaret Zachodni.

Motywem przewodnim kampanii pod hasłem „Juicy Fruit. Tak smaczna, że nic, tylko żuć!” jest komunikacja niewerbalna. Bohaterowie, w których wcielają się członkowie Kabaretu Zachodniego, w krótkich filmikach żują owocową gumę, przez co muszą znaleźć inny niż mowa sposób komunikacji.  Skecze będą emitowane do 30 kwietnia 2018 r. na kanale YouTube i fanpage’u Juicy Fruit Polska oraz na profilu Kabaretu Zachodniego. W ramach kampanii na Facebooku zostanie także zrealizowany dla konsumentów konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Kabaret Zachodni to młoda grupa komediowa, która szturmem zdobyła serca wielbicieli kabaretu oraz zachwyciła jury najbardziej znanych festiwali. W jej skład wchodzą artyści wywodzący się ze słynnego Zielonogórskiego Zagłębia Kabaretowego: Tomasz Łupak, Janusz Pietruszka, Jarosław Marek Sobański oraz Karolina Kuras.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, a za obsługę medialną MediaCom.