Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu



dlahandlu.pl - 9 kwietnia 2018 10:07


Od 8 kwietnia pracownicy Biedronki z całej Polski wrzucają zdjęcia na zamkniętej grupie dla byłych i obecnych pracowników sieci z hasztagiem #NieKupujKochaj. Na stronie związku mamy taki album ze zdjęciami, oczywiście za zgodą ich autorów. W tym tygodniu premiera klipu do akcji, mamy też profesjonalną agencję, która nieodpłatnie zgra nam klip ze zdjęć pracowników - poinformował w mediach społecznościowych Robert Jacyno, rzecznik NSZZ Solidarność' 80 w Jeronimo Martins Polska.

Jak już informowaliśmy, tuż przed wejściem w życie zakazu handlu w niedzielę, Jeronimo Martins Polska wyemitował w telewizji spot promocyjny z uśmiechniętymi pracownikami Biedronki radośnie czekającymi na klientów, którzy nie mogą robić zakupów w niedzielę.

W odpowiedzi właśnie na tę reklamę, związkowcy szykują swój własny klip. Chcą w nim pokazać pracowników, spędzających czas z rodziną. – Chodzi o to, aby pokazywać nie tylko to, że pracownicy są bardzo zadowoleni, że muszą pracować dłużej w piątki i w soboty i przychodzić na noc do pracy, ale że cieszą się z wolnych niedziel, że jest to czas przerwy, czas odpoczynku, czas spotkania z najbliższymi – mówi Robert Jacyno.