Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Marka Harnaś angażuje komentatora Tomasza Hajto



pr - 24 kwietnia 2018 13:25


Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której  Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”. To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.

Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Wciela się w postać zagrzewającego do kibicowania dyrygenta, a cały stadion skanduje razem z nim „Orły Harnasia! Od Tater, aż do Podlasia!”. Reklama jest od 23 kwietnia emitowana w Internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w kanałach tematycznych.

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z Tomaszem Hajto, znanym komentatorem sportowym. Duet Harnaś – Hajto, będzie wspierał aktywności w Internecie, m.in. na funpage'u Harnasia na Facebook'u. Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie przegladsportowy.pl oraz zakładkę na onet.pl.

W punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego będą mogli wygrać główny rekwizyt kibiców czyli flagę Orłów Harnasia. W sklepach będą również dedykowane materiały POSM. Wszystkie działania starują przed majówką.