Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Firma Jantoń wprowadza nowe warianty lekkich win



pr - 25 kwietnia 2018 13:05


Nowe warianty lekkich win pod marką Monte Santi przygotowała na sezon letni firma Jantoń: drink Spritz,  a także linię Smoothsecco, w której proponuje smaki 3 koktajli: Bellini, Rossini i Mimosa. Wszystkie produkty marki Monte Santi produkowane są na rynek zarówno polski, jak
i międzynarodowy, a ich komunikacja będzie miała charakter globalny.

Nowe warianty win lekkich to odpowiedź firmy Jantoń na światowe trendy, w tym dynamiczne wzrosty win musujących typu ‘prosecco’.

- Zgodnie z przyjętą przez naszą spółkę strategią, marka Monte Santi, obok właśnie wprowadzanego przez nas brandu Leemon Demon, będzie dystrybuowana i wspierana kampanią komunikacyjną na rynku międzynarodowym - wyjaśnia Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń.

Aby zwiększyć trial produktów oraz wzmocnić element zakupu spontanicznego, spółka Jantoń, oprócz tradycyjnych pojemności 0,75 l, oferuje wszystkie wina w butelkach 0,2 l oraz w czteropakach.

Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana komunikacją globalną w mediach społecznościowych, działaniami w punktach sprzedaży oraz programem HoReCa – Freebox. Lekkie wina Monte Santi będą dystrybuowane zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.