Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dyrektor Carrefoura: Omnichannel jest dla nas priorytetem



portalspozywczy.pl - 29 maja 2018 10:46


Priorytetem dla sieci handlowej Carrefour są wszelkiego rodzaju rozwiązania digitalowe. To klucz do rozwoju handlu dla Carrefoura – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

– Dłuższy czas pracowaliśmy nad wdrażaniem nowych technologii i obecnie w naszych sklepach widzimy efekty tych działań: e-commerce, usługa click & collect, Scan & Go, aplikacja mobilna, SąSiatki. Finalnie zebraliśmy to wszystko w naszym hipermarkecie w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie, w którym klienci mają do dyspozycji pełen wachlarz digitalowych rozwiązań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Dlaczego technologie cyfrowe są ważne dla Carrefoura? – Zastosowanie digitalu w naszych wszystkich formatach jest czymś, co pozwala na wyróżnienie się na rynku, czymś, co tworzy omnichannel, który jest dla nas priorytetem – tłumaczy Marek Lipka.

– Naszą rolą jest dążenie do tego, że kiedy klient pomyśli o robieniu zakupów, to pomyśli o tym, że chce i może robić je w Carrefourze. Niezależnie od tego, który kanał wybierze – czy to będzie supermarket, hipermarket, sklep convenience czy sklep internetowy, nie musi się zastanawiać, gdzie ma kupić dany produkt, ale wybrać Carrefour jako markę, która oferuje poszukiwane przez niego produkty – dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl