Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Woda źródlana Mama i ja w nowej odsłonie



pr - 30 maja 2018 11:44


Wraz z nadejściem lata Mama i ja, jedna z najpopularniejszych marek wody źródlanej dla dzieci, niemowląt i kobiet w ciąży, delikatnie odświeża wizerunek. Na butelkach pojawiło się nowe, uproszczone logo, a ewolucji uległy także etykiety, nakrętki i folia zbiorcza.

Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej do rodziny produktów dołączyła również zupełnie nowa propozycja dla dzieci – woda Mama i ja mini w opakowaniu o pojemności 330 ml.

Mama i ja to marka, która od początku swojego istnienia kojarzona jest z dbałością o zdrowe żywienie niemowląt, a także z troską o kobiety w ciąży i młode mamy. Producent kładzie duży nacisk na to, aby oferowana przez niego woda mogła być bezpiecznie spożywana przez dzieci już od pierwszego dnia życia.

Odświeżenie wizerunku marki i wprowadzenie nowej szaty graficznej stało się dla producenta doskonałą okazją do zaprezentowania konsumentom swojego najnowszego produktu – wody Mama i ja mini. Pod tą nazwą kryje się woda źródlana dla dzieci w niewielkiej, poręcznej butelce o pojemności 330 mililitrów, z trzema różnymi etykietami do wyboru. Na każdej z nich, oprócz logo w odświeżonej wersji, pojawił się wizerunek jednego z bajkowych stworzeń wodnych: ośmiornicy, węża morskiego lub krokodyla. Postacie zaprojektowane zostały w taki sposób, by tworzyły spójną serię, a także wzbudzały w dzieciach pozytywne uczucia i podsycały ich ciekawość świata.