Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Celebryci podbijają rynek nieruchomości



propertynews.pl - 1 czerwca 2018 09:12


Najbardziej znanym na rynku nieruchomości komercyjnych rajdowcem jest bez wątpienia Rafał Sonik, najpopularniejszym tancerzem wśród najemców centrów handlowych - Agustin Egurrola. Rober Lewandowski chce zostać restauratorem, a jego kolega z reprezentacji - właścicielem butiku. Sportowcy, dziennikarze, aktorzy i projektanci próbują swoich sił w biznesie i nieruchomościach - czytamy na propertynews.pl.

Spółka Rafała Sonika na rynku nieruchomości komercyjnych działa od 1993 r. Gemini Holding ma już w portfolio m.in. Gemini Park w Bielsku-Białej czy otwarte w tym roku Gemini Park Tychy.  Mniejsze lub większe role w świecie nieruchomości grają też inne gwiazdy sportu, artyści, dziennikarze czy projektanci.

Na kilkanaście dni przed Mundialem świat usłyszał o butikowych planach Grzegorza Krychowiaka. Wkrótce jeden z najlepiej ubranych pomocników defensywnych otworzy butik Balamonte w polskiej stolicy. Krychowiak mówi, że w Paryżu jest mnóstwo miejsc, w których szyte są garnitury na miarę, a Warszawie ich brak dlatego on zapełni tę  niszę.

Znane nazwisko innego piłkarza rozgrzewa mazurski rynek hoteli. W sercu Mazur Robert Lewandowski  partycypuje w utworzeniu tzw. „Mazurskiej Wenecji”. Na wieść o otwarciu w Giżycku restauracji przez piłkarza Bayernu Monachium zainteresowanie terenami nad jeziorem Niegocin w Giżycku zaczęło rosnąć z dnia na dzień. O budowie hoteli obok myślą zarówno hotelowi giganci jak i lokalni inwestorzy.

Eksperci uważają jednak, że dobre nazwisko to nie wszystko. - Przede wszystkim liczy się model biznesowy, dobry produkt czy usługa oraz ich wiarygodność jako przedsiębiorców lub profesjonalizm osób jakimi się otoczą do prowadzenia biznesu. Osoba, która inwestuje w biznes modowy, by osiągnąć sukces, musi tę modę sobą reprezentować i się sama aktywnie w jej tworzenie angażować – mówi Marta Machus-Burek, Senior Partner, Colliers International.

Więcej na propertynews.pl