Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowy spot Okocimia w ramach kampanii "Tu się warzy z zasadami"



pr - 4 czerwca 2018 14:33


Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

Film zatytułowany „Wymrażanie” opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury minus 1,5 stopnia. Jak tłumaczy w spocie Paweł Zych, okocimski piwowar, piwo dzięki temu zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter. To metoda mająca źródła w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu.

Spot jest częścią platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami” (realizowanej od relaunchu marki w 2016 roku) i wspiera jeden z najbardziej popularnych wariantów piwa Okocim - Jasne Okocimskie. 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).