Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Hitpol chce unowocześnić formułę programów lojalnościowych



dlahandlu.pl - 22 czerwca 2010 09:54


Sieć Hipol lojalność klientów zdobywa dodatkowo poprzez organizację konkursów i loterii. Jak przyznają przedstawiciele sieci, ta formuła się sprawdza, ale firma chce w przyszłości uprościć formę wszystkich programów lojalnościowych wprowadzając dwustronną komunikację elektroniczną.

- Byłaby ona realizowana przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych i karty magnetyczne dla indywidualnych konsumentów - wyjaśnia Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku i zrzesza niezależnych przedsiębiorców, działających na zasadzie franczyzy. W zależności od
lokalizacji w ofercie sklepów znaleźć można od 3,5 do 6 tys. produktów. Do sieci należy już ponad 100 placówek. Powierzchnia sprzedaży sklepów waha się od 140 do 200 mkw.