Decathlon ma w chwili obecnej 50 placówek na terenie kraju. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze).
We wnętrzu Decathlon w Vis à Vis będzie można ćwiczyć wspólnie z pasjonatami sportu, zasięgnąć profesjonalnej sportowej porady, przetestować sprzęt, a w specjalnej strefie odpoczynku zregenerować się po treningu. Dla wszystkich użytkowników, oraz osób przebywających w okolicy centrum dostępna będzie specjalna strefa rekreacyjna zlokalizowana na zielonym terenie wokół obiektu, na której znajdzie się multisportowe boisko oraz siłownia zewnętrzna.
– Projektem Decathlon Wilanów otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią w tym miejscu i czasie. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność. Chcielibyśmy, aby nasz nowy koncept pomagał w wymianie unikalnych sportowych doświadczeń oraz budowaniu relacji na tym polu – mówi Bartosz Żochowski, lider sklepu Decathlon Wilanów.
Nowy najemca zajmie powierzchnię przeszło 600 mkw. GLA i będzie siódmą lokalizacją Decathlon w stolicy.
W ostatnim czasie do grona najemców Vis à Vis dołączyły: pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis odpowiadają grupa Capital Park i dział Property Consulting firmy BOIG.
Powierzchnia centrum liczyć będzie 4 300 mkw., na której funkcjonować będzie od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Generalnym wykonawcą projektu jest firma ERBUD S.A.