Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Jaki wpływ mają piłkarze na reklamowane marki



wirtualnemedia.pl - 20 czerwca 2018 09:58


Robert Lewandowski jest najpopularniejszym piłkarzem reprezentacji Polski, ma też największy wpływ na wyniki sprzedażowe reklamowanych marek. Pod tym drugim względem Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski, którzy osiągnęli wyższe wyniki niż Kamil Glik i Kamil Grosicki - wynika z badania SW Research, o którym piszą Wirtualnemedia.pl.



W badaniu SW Research wysokość wpływu Roberta Lewandowskiego na sprzedaż produktów i usług, które reklamuje, określono na ok. 300. To wielokrotnie wyższy wynik niż w przypadku pozostałych zawodników naszej reprezentacji. 

Lewandowski regularnie występuje w reklamach. W wielu krajach reklamuje m.in. urządzenia Huawei i szampon do włosów head&shoulders.

Na nieco poniżej 50 pkt określono wpływ Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Fabiańskiego na sprzedaż promowanych przez nich marek. Błaszczykowski jest obecnie głównym bohaterem kampanii stacji Lotos związanych z mundialem, a także reklam chipsów Lay’s. Natomiast Fabiański w dużej kampanii występował ostatnio od połowy 2016 do połowy ub.r. - wspólnie z Mateuszem Borkiem reklamował wtedy BZ WBK. Negatywny wpływ na sprzedaż promowanych marek według SW Research mają natomiast Kamil Grosicki i Michał Pazdan.

Więcej na Wirtualnemedia.pl