Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowy spot Okocimia skupia się na dźwięku warzenia piwa



dlahandlu.pl - 12 lipca 2018 14:34


Okocim rozpoczyna emisję spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.

Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze.

Spot podkreśla wagę niuansów i detali, mających wpływ na jakość piwa.

Nowy spot wspiera flagowy wariant marki - Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. 

Zgodnie z założeniami marki Okocim, zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w digital.