Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sieć Douglas po 50 latach zmienia logo. „Zrób to dla siebie” w reklamach



wirtualnemedia.pl - 2 sierpnia 2018 10:09


Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie” - podały wirtualnemedia.pl

W nowym logo nazwa jest zapisana inną czcionką, w której litery D i O są splecione. Przedstawiciele firmy podkreślają, że jej nowy znak jest prostszy i bardziej nowoczesny. Identyfikację przygotowała niemiecka agencja Peter Schmidt Group (należąca do sieci BBDO). Rebranding został zapowiedziany miesiąc temu przez niemiecką centralę firmy Douglas. Nowa identyfikacja będzie wprowadzana stopniowo w 19 krajach w Europie, w których działa spółka (łącznie ma 1,9 tys. perfumerii). Będzie stosowana we wszystkich kanałach komunikacji. Zmiany ogłoszono właśnie w Polsce, wprowadzono je już w sklepie internetowym i na profilach social mediowych firmy. Nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”. Występują w niej znane osoby z różnych krajów europejskich: Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung.