Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Tesco prowadzi wspólną akcję z Kompanią Piwowarską



dlahandlu.pl - 30 czerwca 2010 10:52


Klienci, którzy w najbliższą sobotę odwiedzą Tesco przy ul. Fieldorfa w Warszawie będą mogli pobrać na swój telefon aplikację do obliczania promili w organizmie. To element wspólnej kampanii obu firm, która ma promować odpowiedzialne podejście do spożywania alkoholu.

Wystarczy wprowadzić swoje dane takie jak: płeć, wiek, waga oraz ilość wypitego alkoholu i czas zakończenia picia, by natychmiast otrzymać wynik. Ilość promili podawana w wyniku jest obliczana na podstawie algorytmu krzywej alkoholowej (wzoru Widmarka), udostępnionego przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Kolejne wspólne akcje odbędą się: 10 lipca w Tychach ul. Towarowa 2, 17 lipca w Krakowie ul. Kapelanka 54.

Aplikacja będzie również dostępna na stronie sprawdzpromile.pl i będzie ją można pobrać wysyłając sms-a.