Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Pracownicy Lidla w najnowszej kampanii sieci



dlahandlu.pl - 1 października 2018 13:21


Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową pod hasłem "Więcej na radość z życia”. Lidl wymienia wśród swoich zalet jako pracodawcy: atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną, elastyczne godziny pracy oraz kartę Multisport.

Lidl w kampanii zachęca do pracy w strukturach firmy. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach, występują pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe, czy uniformy, zamiast tego widzimy ich na pikniku ze znajomymi czy na siłowni.

W ten sposób Lidl połączył komunikację dwóch marek: pracodawcy i konsumenckiej pod jednym hasłem „Więcej na radość z życia”.

Od marca 2018 pracownicy sklepów zarabiają od 2 800 PLN brutto do 3550 PLN brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy mają gwarancję wzrostu płacy do poziomu od 2 950 PLN brutto do 3750 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 PLN brutto do 4050 PLN brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.
Wysokość wynagrodzenia warunkowana jest przez zakres obowiązków, odpowiedzialność i staż pracy. Kobiety i mężczyźni zajmujący to samo stanowisko traktowani są równo i równe są ich pensje.
Każdy członek załogi Lidl Polska jest objęty prywatną opieką medyczną i może ją rozszerzyć na swoich najbliższych. Pracownicy mają też kartę Multisport i dostęp do ponad 4000 obiektów sportowych w Polsce. Lidl prowadzi też programy Wyprawka dla maluszka i Wyprawka dla pierwszoklasisty. - Wielu pracowników karierę w strukturach firmy zaczynało od stażu, pnąc się po kolejnych szczeblach. Wartym podkreślenia jest fakt, że aż 70% stanowisk menadżerskich w Lidl Polska zajmowanych jest przez kobiety, a 90% awansów to awanse wewnętrzne – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.
Pracownicy sklepów zapraszani są do programu Akademia Prestige, dzięki któremu mogą awansować na wyższe stanowisko. Pracownicy centrali, biur sprzedaży i ekspansji zapraszani są do udziału w Akademii Zarządzania. Firma dofinansowuje też kursy językowe.