Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica



pr - 2 października 2018 12:20


Od października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem Pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.

Kampania promująca serki Twój Smak obejmuje emisje reklamy w telewizji oraz digital i social media. W tej odsłonie zobaczyć można dwa filmy – jeden dedykowany serkom klasycznym do smarowania Twój Smak i drugi – serkom puszystym Twój Smak.

- To już druga odsłona kampanii z Panią Eugenią w ramach platformy komunikacyjnej z Piątnicy.
Po raz kolejny nawiązujemy do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślamy ich lokalność, jakość, a także stawiamy na proste, pozytywne wartości, na które czasami brakuje nam czasu w życiu codziennym: jak rozmowy - to bezpośrednio, a nie przez telefon, jak jedzenie - to naturalne, a jak serki - to z Piątnicy, no bo skąd – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.

Serki do smarowania Twój Smak dostępne są w dwóch wariantach: klasyczne w płaskich, prostokątnych opakowaniach 135g – naturalne, ze szczypiorkiem, z ziołami, przyprawami, chrzanem lub czosnkiem oraz puszyste w kubeczkach 150g – naturalne, z ziołami, z łososiem,
z pomidorami suszonymi na słońcu, z chrzanem, z grzybami leśnymi, z pieprzem oraz ze szczypiorkiem. Nie zawierają konserwantów, barwników i zagęstników. Produkowane są
z mleka od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów. 

Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.

Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie 2018.