Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Wrocław Fashion Outlet uzupełnia ofertę



dlahandlu.pl - 4 października 2018 09:38


W III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outlet dołączyły kolejne: Lacoste, W. Kruk i restauracja Pasibus. We wrześniu drzwi dla klientów otworzył także zmodernizowany i dwukrotnie powiększony salon Nike, a październik przyniesie otwarcie nowego salonu Tchibo.

Via Outlets, przejmując obiekt pod koniec 2016 roku, postawiła sobie za cel dostosowanie Wrocław Fashion Outlet do wysokich standardów obowiązujących w swoim europejskim portfolio. – Chcemy, żeby nasi klienci mogli liczyć na podobne udogodnienia: cieszyć się z przestrzeni handlowej dostosowanej do ich potrzeb, w której dokonają zakupów w sklepach popularnych, międzynarodowych marek – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego intensywnie przekształcamy nie tylko wnętrza, ale także redefiniujemy brand mix. W ostatnim tygodniu września pojawił się u nas niemal dwukrotnie większy salon Nike, który zajął nowoczesną przestrzeń handlową o powierzchni 618 metrów kwadratowych. Oprócz bogatej oferty dla mężczyzn i kobiet ma także dział dziecięcy. W październiku zostanie otwarty również sklep marki Tchibo, dotychczas funkcjonującej w naszym centrum w koncepcie pop-up store.

W III kwartale 2018 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączył również pierwszy w tej części Polski outletowy salon Lacoste. Marka, która zrewolucjonizowała świat mody męskiej, od 24 lipca cieszy miłośników smart shoppingu eleganckimi stylizacjami damskimi, męskimi i dziecięcymi. Od 30 lipca na gości Wrocław Fashion Outlet czeka nowa restauracja - kultowa wrocławska burgerownia Pasibus ze specjalnie zbudowanym ogródkiem zewnętrznym. Od września ofertę outletu wzbogaciła także kolejna marka jubilerska - biżuterię w outletowych cenach proponuje klientom W. Kruk. Aktualnie trwają również przygotowania do prac nad budową nowego placu zabaw dla najmłodszych.

– Rodziny z dziećmi to niemal 40 proc. naszych gości, dlatego wychodzimy naprzeciw ich potrzebom – dodaje Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.