Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ten sezon był udany dla franczyzowej marki LodyBonano



dlahandlu.pl - 11 października 2018 11:59


Pogoda tego lata dopisała, więc od pierwszych dni maja do ostatnich września w lodziarniach działających pod szyldem LodyBonano sprzedano 15 milionów lodów. Marka w tym sezonie wprowadziła wiele nowości w menu.

- W tym sezonie żaden franczyzobiorca nie miał powodów do narzekania. Tak piękne lato sprawiło, że nikogo nie trzeba było zachęcać do kupowania naszych przysmaków - mówi Anna Łoszczyk, manager do spraw wizerunku i marketingu firmy.  

W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało blisko 270 lodziarni. Marka więc utrzymała swoją pozycję lidera wśród lodziarni działających w systemie franczyzowym.  

Na zyski tego lata ogromny wpływ miały także sukcesywnie wprowadzane do menu nowości. Oczywiście, jak podkreślają przedstawiciele sieci klasyczne, bonanowe świderki przez cały czas mają swoich wiernych fanów i sprzedają się znakomicie, jednak klienci równie chętnie sięgali po nowe specjały.

- W minionym sezonie nasza oferta wzbogaciła się o Bąbel Wafla, który w krótkim czasie zyskał rzeszę fanów.  Lody w chrupiącym, gofrowym rożku, wypiekanym na oczach klienta skradły nie jedno serce – mówi przedstawicielka marki i dodaje, że kolejną nowością, która sprawdziła się w minionym sezonie były owocowe weekendy. - Tu wykorzystaliśmy nasze sztandarowe produkty, czyli najbardziej zakręcone świderki. Do tej pory były śmietankowe i czekoladowe. Tego lata poszliśmy o krok dalej i zaproponowaliśmy klientom także świderki owocowe.  

Odwiedzającym lodziarnie Bonano najbardziej przypadły do gustu lody truskawkowe oraz te o smaku mango-marakuja. Uznaniem cieszyłysie także czarne świderki. Jak tłumaczy Anna Łoszczyk, są to lody kokosowe, a efekt uzyskuje się po dodaniu węgla kokosowego.