Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka sprzedaje coraz więcej winogron i rozwija współpracę z producentami



dlahandlu.pl - 16 października 2018 14:22


W 2017 klienci Biedronki kupili ponad 41 mln kg winogron, o blisko 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Sieć rozwija swoją ofertę, w której już od 15 października br. dostępne są portugalskie winogrona bezpestkowe Crimson z Vale da Rosa.

Sieć Biedronka, w ramach Grupy Jeronimo Martins, od wielu lat współpracuje z portugalskim producentem winogron z Vale da Rosa, którego specjalnością są słodkie stołowe winogrona. Dzięki tej kooperacji w sklepach sieci od 15 października br. można nabyć słodkie, bezpestkowe winogrona Crimson. 

Wprowadzeniu do oferty sieci Biedronka winogron bezpestkowych Crimson z Vale da Rosa towarzyszy kampania marketingowa prowadzona od 15 do 31 października br. w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie. Jej głównym przekazem jest hasło „W Biedronce znamy się na warzywach i owocach”. Agencją odpowiedzialną za realizację kampanii jest Duda Polska. Spot telewizyjny wyprodukowało studio filmowe OTO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Winogrona dostępne są w asortymencie sieci Biedronka przez cały rok. Spośród dostępnych odmian największą popularnością wśród klientów latem cieszą się winogrona jasne pestkowe Italia z Włoch, a zimą – różowe pestkowe Red Globe z Ameryki Południowej. Sieć współpracuje z dostawcami winogron z Włoch, Portugalii i Grecji, a w sezonie zimowym także z Chile, Peru i RPA.