Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

FRSiH 2018: Konsument jutra decyduje o przyszłości handlu



dlahandlu.pl - 22 października 2018 18:02


Konsument przyszłości już się narodził i oczekuje od branży spożywczej i handlowej, nie tylko tego, by zaspakajała jego obecne potrzeby, ale aby odkrywała jego przyszłe oczekiwania. Optymizm konsumencki otwiera portfele na produkty prozdrowotne, jakościowe i innowacyjne, a docelowo na takie, które będą leczyć i przedłużać życie. To uruchamia nowe pokłady możliwości dla firm spożywczych. Podyskutujemy o nich podczas sesji handlowych na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 - największej konferencji dedykowanej sektorowi spożywczemu oraz handlowemu w Polsce już 5-6 listopada 2018 w Hotelu Sheraton w Warszawie.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

POLECAMY SZCZEGÓLNIE SESJE::

Pop czy jazz jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej? 

Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?
Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce


Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki

Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
Marka własna katalizatorem innowacji na rynku


W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej

Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną
HoReCa Trends - koncepty szyte na miarę współczesnego konsumenta


Trendy żywieniowe rozszerzają i zmieniają menu restauracji

Personalizacja w rytmie fast. To klient decyduje co dokładnie znajdzie się na talerzu
Nowe technologie, delivery, e-lojalność – wyzwania „cyfrowej” gastronomii
Trzy dekady polskiego street foodu: od przyczepy z zapiekanką do nocnych marketów. Kto wyznacza trendy?
Nowe otwarcie w gastronomii szansą dla producentów i dostawców żywności

Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

Strategia Komisji Europejskiej dla uwolnienia sektora handlu detalicznego z okowów biurokracji
Handel pół roku po wprowadzeniu ograniczenia handlu w niedziele – pierwsze wnioski
Konsekwencje zmian prawnych: kondycja, konkurencja i konsolidacja
Rynek pracownika – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

Potwierdzeni prelegenci:

Andrzej Balicki, partner, DLA Pipper
Sylwia Barthel de Weydenthal, Global Marketing Solutions Facebook
Marcin Dąbrowski, CEO, Surge Cloud
Jan Domański, dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy, Polska Grupa Supermarketów
Waldemar Gawłowski, pełnomocnik zarządu, KGH Polska
Paulina Gbur, specjalista ds. polityki, dyrekcja generalna ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP, dział E4 usługi dla przedsiębiorstw, Komisja Europejska
Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel, Poland
Renata Juszkiewicz, prezes, Polska Organizacji Handlu i Dystrybucji
Tomasz Kaczyński, partner, szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria DZP
Paweł Konarski, dyrektor operacyjny, Hala Koszyki
Kuba Korczak, szef kuchni
Magdalena Krasoń-Wałęsiak, menedżer ds. e-commerce, GS1 Polska
Wojciech Kruszewski, prezes, Lewiatan Holding
Robert Krzak, ekspert rynku handlowego
Łukasz Mrowiński, prezes zarządu, Cafeway Investors SA, Hamda Trade, Cold Brew, członek zarządu, Etno Cafe
Marek Niechciał, prezes, UOKiK
Jacek Palec, dyrektor e-grocery, Allegro
Mikołaj Piaskowski, counsel, radca prawny, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy
Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, Szopi.pl
Damian Rybak, president Pizza Hut Dine-in, AmRest
Paweł Skrzypczak, prezes, Primavika
Joana Sokolnik, senior analyst, Euromonitor
Łukasz Surażyński, dyrektor ds. handlowych, Staropolanka, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie
Przemysław Tymczyszyn, prezes, Makarun.eu

Serdecznie zapraszamy do udziału w inspirującym Forum Rynku Spożywczego i Handlu i osobistej wymiany poglądów z najważniejszymi osobami w branży!