Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Filip Fiedorow pokieruje marketingiem Żabki. Wcześniej pracował dla Lidla i Ikei



dlahandlu.pl - 27 listopada 2018 16:54


Filip Fiedorow stanie na czele działu marketingu Żabka Polska 1 lutego przyszłego roku. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications. Do czerwca 2017 roku dyrektorem marketingu sieci był Maciej Mitoraj.

Filip Fiedorow posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze FMCG, jak i sieci detalicznych. Kierował dotychczas zespołami marketingu największych polskich oraz europejskich marek, w tym IKEA Retail oraz Lidl Polska. 

Był twórcą kampanii uznanych za przełomowe w polskiej reklamie. W IKEA, do której dołączył w listopadzie 2016 r. jako Country Marketing Director, stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w konkursie Effie Awards.

Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był dyrektorem marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.

Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata. 

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5300 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka.