Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Poczta Polska: Bezpłatne zwroty dla klientów Allegro SMART!



dlahandlu.pl - 14 grudnia 2018 10:49


Zakupy z Allegro SMART! można odebrać w placówkach pocztowych, sklepach Żabka, stacjach Orlen i kioskach oraz salonikach Ruchu. Zapewnia to opcja wyboru formy dostawy pocztowej Odbiór w Punkcie. Poczta oferuje klientom korzystającym z tej opcji możliwość bezpłatnego zwrotu zakupów z Allegro SMART!

- W sytuacji, kiedy zamówiony w ramach oferty Allegro SMART! prezent nie spełnia naszych oczekiwań, można go bezpłatnie odesłać korzystając z usług Poczty Polskiej. Wystarczy zapakować zamówiony towar, wydrukować etykietę zwrotną i odwiedzić najbliższą placówkę pocztową – wyjaśnia Artur Więckowski, dyrektor Pionu Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Ważne, aby przed zakupem upewnić się, czy dany towar jest przewidziany do zwrotu przez sprzedawcę (np. produkty spożywcze, personalizowane nie podlegają zwrotom) i upewnić się, ile czasu jest na zwrot. 

Odbiór w PUNKCIE to najdynamiczniej rozwijająca się metoda dostaw. Dynamika wzrostu liczby przesyłek dostarczonych do sieci Odbioru w PUNKCIE Poczty Polskiej wyniosła 150 proc. w porównaniu z pierwszymi 11 miesiącami 2017 roku. Poczta Polska spodziewa się, że w całym 2018 roku wzrost wyniesie ponad 50 proc. w porównaniu z wynikami zeszłorocznymi.

Poczta Polska notuje wzrost przesyłek e-commerce rok do roku. W ubiegłym roku było ich 120 mln. Najwięcej przesyłek jest zamawianych w e-sklepach w okresie przedświątecznym, kiedy dzienne i tygodniowe liczby nadań mogą roznoś o 30–50 proc. w stosunku do innych okresów w roku. Już w listopadzie Poczta notowała dni, w których dzienna liczba nadań była dwukrotnie większa, niż średnia w pozostałych miesiącach roku. Dynamika listopada i początku grudnia pokazuje, że ten rok będzie rekordowy.