Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Jest dyrektor marketingu sieci Papa Diego



dlahandlu.pl - 10 stycznia 2019 10:13


Z początkiem 2019 roku Gabriela Kunert objęła stanowisko Head of Marketing w spółce Foodio Concepts. Jako szefowa marketingu odpowiada za promocję marek Papa Diego i Van Dog, a także zajmie się promocją kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę.

Na stanowisku Head of Marketing Gabriela Kunert odpowiada za planowanie, rozwój i prowadzenie aktywności marketingowej marek gastronomicznych rozwijanych przez Foodio Concepts oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.

Gabriela Kunert karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne. Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla wielu spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in.: Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską, której lokale można znaleźć w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu.