Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka wydała klientom ponad 7 mln Słodziaków



dlahandlu.pl - 21 stycznia 2019 14:41


Sieć Biedronka podziękowała swoim klientom za udział w akcji Gang Słodziaków. Firma podała, że do tej pory wydano już ponad 7 mln maskotek. W sklepach są wydawane ostatnie sztuki pluszaków. Akcja na pewno przyniosła sieci ogromne zyski, ale co ważniejsze brand Biedronka związał ze sobą najmłodszych konsumentów.

Firma informuje, że za 60 naklejek można zdobyć maskotkę za darmo, a za 30 można otrzymać Słodziaka z 30 proc. rabatem za 19,99 zł. Cena regularna maskotki to 49,99 zł.

Sieć podaje, że każde 40 zł wydane w Biedronce to 1 pkt (1 punkt to jedna naklejka). Każda wielokrotność 40 zł to dodatkowy 1 pkt. Zakupy z zarejestrowaną kartą Moja Biedronka to dodatkowy 1 pkt do każdych wydanych 40 zł. Zakup warzywa lub owocu to dodatkowy 1 pkt do każdych wydanych 40 zł. Zakup produktów z oferty specjalnej za min. 10 zł to dodatkowy 1 pkt. do każdych wydanych 40 zł.

Jak pisaliśmy w listopadzie 2018 r. od samego początku akcja Gang Słodziaków spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem – pierwsza maskotka trafiła w ręce klienta tuż po północy pierwszego dnia akcji. Najpopularniejszym Słodziakiem okazał się Zając Zuzia. Na drugim miejscu podium znalazł się Lis Lucek, o włos wyprzedzając Sowę Zosię, plasującą się na trzeciej pozycji.

Grzegorz Bonder, General Manager w agencji Unique One, twierdzi, że sukces Gandgu Słodziaków, leży m.in. w dobrej jakości komunikacji oraz wiarygodności i pewności mechanizmu odbioru nagrody. Nie bez znaczenia jest także to, że akcja promuje dobre nawyki. Ponadto, maskotki są duże i dobrej jakości i są lubiane przez dzieci, które to mają znaczący wpływ na zachowania zakupowe swoich rodziców.