Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Castorama rozwija sieć sprzedaży i e-commerce. Związki żądają podwyżek



dlahandlu.pl - 27 lutego 2019 10:40


Tegoroczne plany biznesowe Castorama zakładają otwarcia sklepów, min. w Pabianicach, Elblągu i Bydgoszczy, modernizacje placówek oraz rozwój gamy produktów, a także wzmocnienie sprzedaży internetowej. Jednocześnie w firmie toczy się spór zbiorowy ze związkami zawodowymi na tle finansowym.

- Oprócz ekspansji online planujemy kolejne inwestycje – budowę oraz otwarcie nowych sklepów m.in. w Elblągu, Bydgoszczy czy Pabianicach. Nowe lokalizacje, to także szansa na zatrudnienie i rozwój pracowników, których zaangażowanie buduje siłę i markę spółki. Castorama stawia na rozwój pracowników i koncentruje swoje działania na poszerzeniu ich kompetencji handlowych i technicznych. Każdy z pracowników sklepów będzie miał okazję wziąć udział w bloku szkoleniowym "Doskonałość relacji z klientem”. Pracownicy dzięki szkoleniom będą mogli jeszcze bardziej inspirować klientów – podkreśla Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.

W tym samym czasie w Castoramie jak pisaliśmy ostatnio zaostrza się spór ze związkami zawodowymi na tle finansowym.

Firma planuje też zwiększenie powierzchni magazynowej, która w najbliższym czasie osiągnie łączną powierzchnię 150 tysięcy m2. Rozbudowa centrum logistycznego będzie służyła dalszemu rozwojowi sprzedaży za pośrednictwem nowych technologii.

Castorama Polska uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 76 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Spółka zatrudnia blisko 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.