Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

AliExpress będzie wspierał polskich projektantów? Funduje dostep do zasobów marketingowych



dlahandlu.pl - 6 marca 2019 13:18


AliExpress – globalny portal internetowy, ogłosił właśnie nawiązanie współpracy ze Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru oraz Cracow Fashion Week. W ramach podjętych działań, AliExpress zostało głównym partnerem tego modowego wydarzenia na przynajmniej rok.

Dzięki współpracy, Cracow Fashion Week organizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania oraz Miasto Kraków, zyskuje możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów, którzy korzystają z AliExpress, dostęp do zasobów marketingowych oraz wykorzystanie platformy o globalnym zasięgu. Jest to szczególnie cenna wartość dla młodych projektantów związanych z Cracow Fashion Week. Współpraca AliExpress i organizatorów pokazu zapowiada także start corocznej akcji promocyjnej „AliExpress Anniversary Sale”, która potrwa od 20 marca do końca miesiąca.

- W ciągu ostatnich dwóch lat AliExpress w szybkim tempie znacznie zwiększyło swoją obecność na polskim rynku. Na ten wzrost złożył się szeroki i zróżnicowany wybór produktów oraz silna koncentracja na wysokiej jakości doświadczeniu użytkownika. Skupienie uwagi na wykorzystaniu potencjału social mediów w realizowaniu działań e-commerce (tzw. social commerce) okazało się bardzo atrakcyjne, szczególnie dla młodszych odbiorców w Polsce - podaje firma.

- Poprzez naszą współpracę z Cracow Fashion Week chcemy dać możliwość zarówno organizatorom wydarzenia, jak i polskim projektantom, pozycjonowania się oraz budowania własnej marki, wśród naszych globalnych klientów i użytkowników – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Stałe poszerzanie oferty produktowej z nowych krajów jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju firmy AliExpress.

AliExpress to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.