Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

68 proc. transakcji na Orlen Drive udaje się zrealizować w czasie poniżej 210 sekund



dlahandlu.pl - 20 marca 2019 11:52


- Konsekwentnie rozwijamy segment detaliczny, nie tylko poszerzając ofertę na stacjach paliw, ale również wdrażając innowacyjne rozwiązania. Najlepszym przykładem jest format drive through w Michałowicach. Odbieramy pozytywne sygnały od naszych zmotoryzowanych klientów. Doceniają oni przede wszystkim szybkość obsługi oraz jakość oferowanych produktów – powiedział Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

ORLEN DRIVE, pierwsza stacja w formacie drive through w Polsce została uruchomiona w październiku 2018 r. Można tam zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta. To doskonały przykład otwartego podejścia do biznesu detalicznego. PKN ORLEN poprzez ten projekt dąży do rozwoju QSR (Quick Service Restaurants) na stacjach paliw i transformacji w kierunku punktów kompleksowej obsługi klientów. Wdrożone rozwiązania sprawiają, że aż 68 proc. transakcji udaje się zrealizować w czasie nie przekraczającym 210 sekund.