Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dobra Kaloria i jej wege burgery wchodzą na półki Lidla



dlahandlu.pl - 20 marca 2019 13:29


W pierwszy dzień wiosny marka Dobra Kaloria wprowadza na rynek roślinne burgery i klopsy. Niemal do złudzenia przypominają prawdziwe mięso, zarówno pod względem smaku, wyglądu jak i zapachu, a zawartością białka przewyższają mięso kurze czy indycze.

- Nad produktami pracowaliśmy intensywnie przez ostatnie trzy lata. Wymarzyliśmy sobie prawdziwy zamiennik mięsa – przypominający je w smaku, wyglądzie, zawartości białka. Miał też być w 100% naturalny, pełen wartości odżywczych, bez sztucznych dodatków i bez soi. To było ogromne wyzwanie, ale cieszymy się, że nie zrezygnowaliśmy z żadnego z tych założeń – mówi Karolina Kubara, współwłaściciel firmy.

Bazując na kiełkach słonecznika, pszenicy i nasionach roślin strączkowych marka Dobra Kaloria opracowała 100% produkt roślinny, o wysokiej zawartości białka - 27% w przypadku burgerów oraz 25% dla klopsów. W efekcie powstały innowacyjne zamienniki mięsa oparte na kiełkach. To pierwsza propozycja głównego posiłku od Dobrej Kalorii, która w swoim portfolio ma już batony, produkty śniadaniowe czy przekąski.

Roślinne klopsy i burgery od Dobrej Kalorii mają szansę trafić zarówno w gusta wegan i wegetarian jak i osób, które nie wyobrażają sobie życia bez mięsa. Nowości będą dostępne w sprzedaży od 22 marca w sklepach Lidl Polska, a niebawem trafią także do kolejnych sieci handlowych.