Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Usługi kurierskie wchodzą do Kauflandu. Sieć chce pozyskać klientów z e-commerce



dlahandlu.pl - 9 kwietnia 2019 09:12


Od kwietnia br., można nadawać i odbierać przesyłki kurierskie w wybranych sklepach sieci Kaufland. Sieć Kaufland współpracuje z firmą Pointpack.pl, dzięki której sieć Żabka ma status placówki pocztowej. Wprowadzanie odbioru paczek to szansa dla sieci na przekierowanie do sklepu ruchu klientów, którzy robią zakupy w e-commerce.

W wybranych lokalizacjach klienci mogą nadać lub odebrać przesyłkę DHL Parcel w Punkcie Informacyjnym sklepu Kaufland. Działania wdrożeniowe koordynuje Pointpack.pl, integrator technologiczny usług kurierskich, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami pocztowymi i kurierskimi. Wprowadzona usługa będzie dostępna w dotychczasowych godzinach otwarcia sklepu.

- Współpraca z siecią Kaufland to kolejny krok ku poszerzeniu sieci punktów partnerskich DHL Parcel. Im więcej punktów jest na rynku, tym klienci chętniej z nich korzystają. Dlatego nieustająco rozbudowujemy naszą sieć, która obecnie liczy już ponad 6 700 punktów. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku liczba przesyłek obsługiwanych w naszych punktach wzrasta ponad 6- krotnie. Dzięki punktom odbioru zmniejszamy też liczbę kilometrów pokonywanych przez naszych kurierów, zmniejszając tym samym wpływ procesu dostawy przesyłki na środowisko – mówi Maciej Dudek, kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.

Partner technologiczny Pointpack.pl, który kilka miesięcy temu wszedł na rynek NewConnect, wraz ze wsparciem projektu NCBiR, zainwestuje ponad 6,5 mln zł w rozwój systemu zarządzania i integrowania otwartej, inteligentnej sieci infrastruktury logistyki miejskiej (punktów i urządzeń nadawczo-odbiorczych).