Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser



dlahandlu.pl - 26 kwietnia 2019 14:58


Od 26 kwietnia br. wyjątkowy wspólny lokal sieci Van Dog i Papa Diego zaprasza gości odwiedzających Centrum Praskie Koneser w Warszawie. To pierwsze miejsce na gastronomicznej mapie Polski, w którym pojawił się Van Dog – druga marka stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios.

Van Dog to marka dla koneserów street foodu. Wśród propozycji nowej sieci fast-casual królują Van Dogi w wersji gourmet – z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, w chrupkiej Van Bułce wypiekanej specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego, z mnóstwem nietypowych dodatków i oryginalnych sosów. 

– Van Dogiem chcemy wyprowadzić z błędu osoby przekonane, że o frytkach i hot dogach powiedziano już wszystko, a uliczne jedzenie wszędzie smakuje tak samo – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Lokal w Centrum Praskim Koneser to także debiut konceptu Papa Diego w Warszawie. Dotychczas lokale tej sieci, specjalizującej się w daniach kuchni meksykańskiej, zostały otwarte w Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Pruszkowie i Wołominie.

Wspólny lokal Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser to pierwsze tego typu przedsięwzięcie spółki Foodio Concepts. Na powierzchni 166 mkw znalazły się oba koncepty, stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity – także w wersji bezalkoholowej, oraz chelady – oryginalny mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.