Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sieć Passa inwestuje w marki własne



dlahandlu.pl - 25 czerwca 2019 10:51


Sieć sklepów Passa planuje w II półroczu 2019 roku wprowadzić na półki nową markę własną oraz rozszerzyć portfolio produktów pod marką własną Ogród Smaków.

Grupa Passa, do której na chwilę obecną należy 61 placówek ze 100% polskim kapitałem, planuje w najbliższym czasie przekroczyć liczbę 100 sklepów.

Historia Grupy Polskich Sklepów Passa zaczęła się w 2011 r., kiedy czterech właścicieli regionalnych sieci podkarpackich podjęło decyzję o współpracy i założeniu Grupy Zakupowej Passa. Początkowo było to 20 placówek.

Na chwilę obecną sieć Passa skupia się na Podkarpaciu i Małopolsce, ale nie wyklucza w przyszłości ekspansji na inne regiony. Obecnie pracuje ze sklepami, które mają minimum 150 m2 powierzchni, natomiast górnej granicy nie wyznacza, w związku z czym w sieci funkcjonują zarówno sklepy o powierzchni 150 m2, jak i sklepy między 500 a 1000 m2. Każdą lokalizację przedstawiciele sieci wizytują indywidualnie i korzystając z doświadczenia, oceniają potencjał miejsca.