Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sprzedaż Redanu w I półroczu niższa o 13 proc.



dlahandlu.pl - 5 lipca 2019 09:36


Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 44 mln i była 14 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 239 mln zł i była niższa o ok. 13 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2019 wyniosła 119,6 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 15 proc. w odniesieniu do czerwca 2018.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 23 mln zł i była wyższa o ok. 7% porównując do czerwca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 111 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2019 wyniosły 1,9 mln zł co oznacza spadek o 24% w stosunku do czerwca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16,9 mln zł i była 6% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie b. dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2019 wyniosła 37,7 tys. mkw., tj. była o 5% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

W segmencie dyskontowym (TXM) poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2019 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 30% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 127 mln zł i była niższa o ok. 23% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej o przychodach TXM piszemy TUTAJ