Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Frisco: Penetracja produktów ekologicznych sięga już u nas 60 proc. koszyków



portalspozywczy.pl - 31 lipca 2019 14:30


W naszym e-sklepie spożywczym obserwujemy obecnie bardzo duży trend na produkty prozdrowotne, ekologiczne oraz od lokalnych dostawców - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl.

- Penetracja produktów ekologicznych sięga już u nas 60 procent koszyków. A moda na zdrowsze wersje dotyczy wszystkich kategorii, również tych uznawanych za "niezdrowe" - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl.

Podkreśla, że sprzedaż batonów Ewy Chodakowskiej, Sante, czy Ani Lewandowskiej rośnie ponad 100 proc. rocznie i w pierwszym kwartale tego roku przegoniły już wartościowo klasyczne batony typu Mars, Snickers czy Kitkat.