Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Zakaz handlu w niedziele napędza rozwój usługi w Drive w Intermarche



pr, dlahandlu.pl - 22 sierpnia 2019 10:09


Intermarché wprowadził usługę do sklepu w Gryfinie. Do końca roku to rozwiązanie z zakresu e-commerce będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci. Obecnie usługa dostępna jest w 6 placówkach.

W ramach usługi Drive produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Jeżeli klient wyrazi taką potrzebę, zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane artykuły można odebrać w ciągu 24 godzin.

Klienci sieci Intermarché korzystający z usługi Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji. Około 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Ceny w sklepach tradycyjnych oraz online są takie same. Klienci zamawiający przez Internet nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i wydaniem zakupów.

– Obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele czy zmiana stylu życia Polaków to tylko niektóre z aspektów, które przyczyniły się do dynamicznego wzrostu sprzedaży przez Internet. Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów były dla nas bodźcem do dalszej pracy nad rozwojem usługi Drive w sieci Intermarché – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

 Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 300 polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych.