Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Box śniadaniowy Om-Nom od marki Olewnik



pr - 13 września 2019 10:39


Marka Olewnik wprowadza nowy, innowacyjny produkt – naturalny i zróżnicowany posiłek w postaci boxu śniadaniowego dla dzieci, ale także dla zabieganych młodych ludzi, dbających o zdrowy styl życia.

Koncept produktu powstał w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby żywieniowe najmłodszego i młodego pokolenia. 

Olewnik jako lider projektu Om-Nom zaprosił do współpracy przy nim inne marki z polskim kapitałem – Bakoma i Mamut. Poręczne pudełeczko kryje w sobie pożywne przekąski: kabanosy z drobiem o obniżonej zawartości tłuszczu, mus jabłko-banan bez dodatku aromatów i cukru oraz ciastka biszkoptowe bez dodatku barwników, cukrów, substancji konserwujących oraz syropu glokozowo-fruktozowego. Ergonomiczne opakowanie łatwo się otwiera, a przezroczyste wieczko zachęca do szybkiego posmakowania zawartości. Nowoczesna kolorystyka odwołuje się jednocześnie do popkulturowych skojarzeń – różowe boxy przeznaczone są dla dziewcząt, a niebieskie – dla chłopców.

– Om-Nom to projekt odważny, nowatorski i całkowicie polski – mówi prezes zarządu spółki OLEWNIK Sp. z o.o. Anna Olewnik-Mikołajewska. Przyznaje, że marka dostrzegła niszę na rynku, którą postanowiła wypełnić. – Stworzyliśmy produkt, który jest zdrową i atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnego posiłku. W zabieganym świecie, gdy na przygotowanie jedzenia jest coraz mniej czasu, oferujemy kompletny i różnorodny produkt, bogaty w niezbędne składniki i dostępny na wyciągniecie ręki – dodaje Anna Olewnik-Mikołajewska i podkreśla, że trwają prace nad nowymi zestawami.

Boxy śniadaniowe Om-Nom można już kupić w sieci Żabka.