Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

InPost oferuje e-sklepom powierzchnie magazynowe



dlahandlu.pl - 18 września 2019 11:44


InPost wprowadza usługę kompleksowej obsługi procesów magazynowych na potrzeby rynku B2C e-commerce. W ramach InPost Fulfillment przedsiębiorca może skorzystać m.in.: z przestrzeni magazynowej InPost – zlokalizowanej tuż obok sortowni InPost, co skraca do minimum czas wysyłki. Firma oferuje zautomatyzowanie procesu przetwarzania zamówień oraz ich finalnego kompletowania i nadawania w magazynie przez dedykowany zespół pracowników.

Jak podaje firma, outsourcing usług logistycznych pozwala zaoszczędzić nawet 10-30% kosztów operacyjnych i zyskuje na popularności – liczba sklepów, która w 2018 roku zdecydowała się powierzyć logistykę zewnętrznemu operatorowi wzrosła o 9% względem roku poprzedniego.

- Wprowadzając nową usługę chcemy – pod jednym dachem – zaoferować branży e-commerce nową jakość: od magazynowania przez konfekcjonowanie do błyskawicznej dostawy do Paczkomatu lub przez Kuriera InPost. Chcemy zdjąć z branży e-commerce konieczność zajmowania się logistyką, a przez konkurencyjne ceny jesteśmy w stanie zaproponować spadek kosztów operacyjnych nawet o 10-30%, dzięki współdzieleniu zasobów i efektu skali. Korzystający z naszej usługi Fulfillment, mogą się skupić wyłącznie na rozwijaniu swojego biznesu, logistykę zostawiając specjalistom z InPost – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Usługa InPost Fulfillment dla e-sklepów umożliwia szybkie przyjęcie produktów na stan magazynowy i ich udostępnienie do sprzedaży – towar trafia od producenta lub dostawcy bezpośrednio do magazynu InPost. Każda dostawa jest dokładnie weryfikowana, a szczegółowe informacje otrzymuje właściciel sklepu. Infrastruktura magazynowa InPost – dostosowana do przechowywania wielu rodzajów towaru – pozwala w pełni kontrolować powierzone produkty.

Magazyny Fulfillment zlokalizowane są w centrum kraju, w sąsiedztwie głównych arterii drogowych oraz Sortowni Centralnej i największego oddziału w Warszawie – umożliwia to wysyłkę zamówień otrzymanych do godziny 20:00 jeszcze tego samego dnia. Aż 98% przesyłek powierzonych kurierowi InPost lub wysłanych do Paczkomatu dociera do odbiorcy już następnego dnia od otrzymania zamówienia. Dzięki systemowi WMS dostosowanemu do potrzeb rynku e-commerce i ściśle monitorowanemu procesowi, ryzyko pomyłek przy kompletacji zamówień sprowadzone jest do minimum.

InPost Fulfillment opiera się przede wszystkim na współpracy z InPost Paczkomaty i InPost Kurier – jednak w ramach usługi można korzystać z ofert innych przewoźników na rynku polskim oraz z opcji przesyłek międzynarodowych.