Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

O potrzebach "Konsumenta 4.0" na FRSiH 2019



PTWP - 19 września 2019 15:22


Konsument 4.0 jest wymagający, ceni etyczne postawy firm, ale chce kupować szybko i bezproblemowo. Czy handel jest w stanie zmierzyć się z tymi potrzebami? Jak stworzyć idealny mix wyróżników nowoczesnej sieci handlowej: ekologii, technologii, wygody i inspiracji? Takie pytania postawimy uczestnikom dyskusji o trendach napędzających handel w Polsce podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019. Posłużymy się success stories z polskiego rynku i inspirującymi przykładami z zagranicy. Wszystko po to, by lepiej zdiagnozować konsumenta, który żyje w świecie "phygital" - na pograniczu online i offline, i wierzy influencerom tak samo jak rodzinie.

Polecamy sesje:
Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
The future of retail: idealny mix technologii i emocji
Nowy etap integracji rynku spożywczego i handlowego
Food & Retail Start-up Star - sektor żywności na celowniku start-upów
Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

Udział w debatach potwierdzili:
Sławomir Chłoń, prezes zarządu, Organic Farma Zdrowia
Krzysztof Cybruch, inicjator Targu Śniadaniowego
Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Superfoods
David Gaboriaud, kucharz, podróżnik
Nicolas Jedraszak, General Manager Poland, Wolt
Wojciech Kruszewski, prezes, Lewiatan Holding
Grzegorz Łapanowski, kucharz, założyciel, prezes, Fundacja "Szkoła na widelcu", właściciel, studio kulinarne Food Lab Studio
Adam Mokrysz, prezes, Grupa Mokate
Marek Niechciał, prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Kacper Nosarzewski, futurolog, członek zarządu, Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością, partner, 4CF
Jacek Palec, prezes zarządu, Frisco.pl
Mikołaj Piaskowski, radca prawny, Baker McKenzie
Michał Poznar, kierownik ds. rozwoju, Kubara (marka Dobra Kaloria), Towarzystwo Studiów nad Przyszłością, partner, 4CF
Andrzej Szumowski, prezes zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka, wiceprezes, Wyborowa Pernod Ricard
Krzysztof Tokarz, prezes zarządu, Grupa Specjał

Zarejestruj się!