Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

North Fish z nową aplikacją mobilną i programem lojalnościowym



dlahandlu.pl - 23 września 2019 09:33


Spółka North Food Polska S.A. wprowadziła na rynek nową oficjalną aplikację mobilną z nowoczesnym programem lojalnościowym North Fish Club. Użytkownicy mogą otrzymywać punkty za zakupy w restauracjach North Fish w całej Polsce i wymieniać je na nagrody.

 – Rok temu podjęliśmy decyzję, że czas na nową aplikację mobilną. Nie jakąś, ale taką, która będzie najlepszą wśród aplikacji foodowych w Polsce. Od tygodnia można ją pobierać z Google Play i App Store – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu, członek zarządu w North Food Polska S.A.

Aplikacja zintegrowana jest z nowym programem lojalnościowym North Fish Club, dzięki któremu użytkownik otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę podczas każdych zakupów w restauracji. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Klienci, którzy zarejestrują się do programu North Fish Club, otrzymają porcję chrupiących frytek ze skórką za 1 grosz. Oferta ważna do końca października.