Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Intersport w I półroczu zwiększył łączną sprzedaż o ponad 23 proc.



dlahandlu.pl - 3 października 2019 10:46


W II kwartale 2019/2020 roku, czyli w okresie od 1 lipca do 30 września br. spółka Intersport osiągnęła łączne przychody netto w wysokości 56,2 mln zł, co oznacza wzrost o 36,6 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Główną przyczyna wzrostu było zwiększenie się sprzedaży hurtowej poza sklepami.

Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 55,2 proc. i stanowiła 5,6 proc. udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

W II kwartale 2019/2020 roku obroty netto w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) wyniosły 38,8 mln zł i były niższe o 1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, running oraz torby i plecaki miejskie, zaś największe spadki w kategorii: piłka nożna - ze względu brak dużych eventów piłkarskich w tym roku.

Narastająco w I połowie roku obrotowego 2019/2020 (w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2019 r.) Intersport osiągnął przychody netto ze sprzedaży w wysokości 105,5 mln zł, czyli o 23,2 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów Intersport.